Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel Tutorial

Wednesday, January 11, 2012

YA ALLAH , TOLONG AKU YA ALLAH


Assalamualaikum semua , salam sejahtera and salam blogger semua , ok , first sekali , sorry atas penggunaan aku kau dalam entry kali ni , (takde mood) ok , secara jujurnye , sekarang aku tengah sedih sangat , SUMPAH ! aku tak tipu . Hanya ALLAH yang tahu betapa sedihnya aku sekarang nie , betapa tak kuat nye aku sekarang nie :'( 


Fly's Sky: I cried, for happiness, for sadness, but most of all, for emptiness. -Daul Kim

kalau la aku boleh jadi macam girl dalam gambar nie , terbaring kaku ! yes , i hope so ! kenapa akku bersedih hari nie ? tadi aku telah dilamar untuk oleh seseorang untuk anak dye , sumpah aku cakap , AKU TAK READY lagi , masih banyak bende lagi aku nak kejarkan , yes ! aku perlu kejar cita cita aku , aku nak senangkan mak ayah aku dulu , aku tak nak kahwin or ade comitmen awal >.< boleh tak kau paham ! aku tak nak ade pape comitmen sekarang nie >.< , SUMPAH AKU TAK KUAT (RASE MACAM NAK MATI) 

EmilyAllanPoe

boleh tak aku nak jadi macam burung burung kat dalam gambar tu ? bebas ! yes ! bebas ! dye sendiri tentukan mane dye nak pergi , mane tujuan dyorang :'( 


YA ALLAH , KUATKANLAH HAMBAMU INI YA ALLAH , SESUNGGUHNYA , HAMBAMU INI TAK KUAT DENGAN UJIAN YANG DIBERI KALI NI , HAMBAMU INI TAHU , SESUNGGUHNYA , UJIAN YANG DIBERIKAN ADALAH UNTUK MENGUJI HAMBAMU YANG LEMAH INI , AKU MEMOHON KEPADA MU YA ALLAH , BERIKAN LAH KU KEKUATAN , BERIKAN LAH KU SEMANGAT DALAM MENEMPUH UJIAN YANG DIBERIKAN KALI NI . 

doakan yang terbaik tok mira ye semua :'(
terima kasih membaca , komen pulak jom ?

3 00 cucu kene bebel:

kai said...

bersabarlah...
setiap yang berlaku ade hikmah nya.

==New Entri=======
http://www.kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/jom-bertukar-blog.html

Nliyate said...

salam , huh . biar betol ? G-I-L-A !
dya na nikahkan dgn ank dya 2 , umo bpew ?
npew ta cuba tolak ?

Anonymous said...

Saya harap walaupun kita tak akan bersama, kita akan berjumpa dalam MIMPI INDAH , supaya saya nampak sinaran kebahagiaan awak. Semoga berbahagia awak. :)

© MIRAHASHIME ♥