Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel Tutorial

Tuesday, December 6, 2011

SEGMEN : mirahashime PROMOTE blog cik lynn



Assalamualaikum semua , salam sejahtera and salam blogger semua .
Ingat lagi tak segmen yang mira buat dulu tu ? yang mira nak PROMOTE kan blog orang tu ? heheh , so , jom kite mula kan ! 



blog pertama yang bertuah adalah blog CIK LYNN  nampak tak gambar comel kat atas tu ? ha , itu la header blog  CIK LYNN ! series , LAWA SANGAT ! owh ye , cik lynn nie nak kenal dengan lebih RAMAI lagi bloggers ! so , pade yang ramah ramah tu , ape lagi ! jom la pergi tegor cik lynn nie :) dye baik tau :) comel lagi ! agak agak korang la kan , ha , ape kate kite keneal kenal dengan cik lynn nie nak tak ? jom ramai ramai ! 


  • nama artis CIK LYNN 
  • umur 21 tahun ! tapi macam budak budak ! comel !
  • dietitics student 
  • orang utagha na ! 
  • dah ade DOKTOR CINTE <3 




ok la , pesanan untuk cik lynn , teruskan berblogging , jangan lupe mira kalau dah pemes nanti ! heheh , btw , nice blog cik lynn ! 



p/s : untuk semua yang bace yang baik hati tu , jom tolong mira tingkatkan follower cik lynn nie ^_^ 

terima kasih membaca , komen pulak jom ?

2 00 cucu kene bebel:

Qyla said...

Wahh . dah start ea :)
Nak singgah blog Cik Lynn lah cmni :DDD

::CIK LYNN:: said...

thanks mira...
malu plak bca entry ni....hehehe...

jom2 serbu blog cik lynn...nti free, cik lynn serbu blog korg blk k...=)

salam perkenalan untuk suma...=)

© MIRAHASHIME ♥