Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel Tutorial

Sunday, October 23, 2011

sijil berhenti sekolah dah dapat tapi kene sekolah lagi ?

Assalamualaikum semua , salam sejahtera and salam blogger , fuhh , lame tak update blog , last entry pon , entry sentap , HAHAH , now , hidup aku lebih tenang , anon ? nggak ade sih , hee :) ok dah ! tutup cerite anon :) now , kite masok cerita pasal budak sekolah yang dah dapat sijil berhenti sekolah TAPI masih kene pergi sekolah ? WHAT THE FISH :P heheheh , sebenarnye dah lame dah nak update tapi mase tak mengizinkan , so , sekarang baru ade mase , ok , first sekali , nak cakap , entry nie banyak gambar , tak suke ? kene bace jugak :P heee , 
yeay ! see that ? ok , pada 15 / 10 / 2011 , sekolah kesayangan ku iaitu SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN PUCHONG UTAMA 1 telah adakan hari graduasi untuk pelajar pelajar tingkatan 5 , memang seronok habis la kan , mane tak nye , KEBANYAKAN sekolah buat kat dewan sekolah je , tapi sekolah mira buat dekat THE SUMMIT HOTEL :) yuuhhuuuu !!! ( baru la grand siket ) , majlis graduasi tu berlanjutan dengan majlis perpisahan tingkatan 5 , so , tema untuk majlis perpisahan is "perhiasan kepala" simple je kan ? tapi nak matching kan dengan pakaian hari tu memang macam orang gila kowt >.< owh ye , mira ade tanya cikgu , kenapa kita tak buat kat sekolah je ? and cikgu cakap , kalau kat sekolah je tak merasa la kamu grad betul betul :D weee ! thank you cikgu sebab paham kami semua ^_^  , dah la , malas nak cerite panjag panjang , jom kita tengok gambar gambar ok ? heee

hehehe , grand gitu :D , bukan pentas sekolah tau :P *bangga 

ha , ni la kawan baik saya , dye comel kan ? korang semua jangan culik dye tau , dye saya punye ! 

dye nie kembar name saya , dye comel sangat + kecik , owh ye , ni scandal saya tau :D 

waktu ni mase tengah tunggu giliran nak naik atas pentas , perasaan mase ni memang cuak gila wa cakap lu , mane tak nye , kalau pentas sekolah je , maybe tak la macam ni , ni pentas yang kita tak biasa lagi , pheww , mase tu , hanya ALLAH je yang tau :')

hehehe , saya lagi , say peace !


 ini adalah kembar thailand yang kutip dari thailand , HAHAH , tak de la , nie kawan dari sekolah rendah lagi :)


 owh ye , ini adalah mr cool and mrs gorgeous kami ^_^ 




this is atok :D , ni atok , dan saya nenek :d dye nie leader kompang kami ^_^ , owh ye , mamat ni poyo tau ! heeee




best gile wa cakap lu , dengan pakai jubah tu , bukan blazer tau but jubah , memang rasa macam dah graduate la time tu :D hahaha , ok la , now , sijil berhenti sekolah dah dapat , tinggal dapat kan sijil SPM pulak :) doakan mira ye <3 , salam

p/s : owh ye , bagi yang stalker blog mushuk masham saya ni , jangan nak memekak + memaki hamun dengan blog saya ye , blog saya , suka hati saya la nak letak GAMBAR ape pon kan , and plus kau dah tak ada pape dah :P *siapa makan kambing dye terasa sedapnya :D

owh ye , sesiapa yang nak berkawan dengan mira , boleh add mira kat my facebook , bagi yang add tu , sila bagitau siapa anda and jika boleh letak link blog anda supaya senang saya nak terjah :) *mira lurdes  

terima kasih membaca , komen pulak jom ?

2 00 cucu kene bebel:

4miN93~~ said...

Untung la dah ada hari graduasi..

la ingt satu sekolah je buat..rupanya satu malaysia...

hmm kena tunggu Uni punya graduasi...kenapa la thn lepas tak buat.... sekolah kejam T_T

mirahashime said...

@4miN93~~heheh , jangan jeles :P , memang best habis la <3

© MIRAHASHIME ♥