Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel Tutorial

Monday, October 24, 2011

saya dapat adik baru , yeay !

Assalamualaikum semua :) hee , tengok tajuk atas , happy gila babeng kan ? *berapa ramai adik la aku nie   hehe , biar la ,a dik aku , so , diam :D ok , short post , jom tengok siapa adik baru saya tu :)

heee , nie la adik baru saya , hahah , bukan adik baru baby tu la , adik baru saya ni sangat la pandai IT , hack semua dye pandai , tapi dye dah ade makwe tau , so , terlepas la korang :D 

heee , nie dye buat , thanks adik kecik , ok la , kalau korang nak terjah blog pinky dye , TEKAN SINI

bye bye semua :)

terima kasih membaca , komen pulak jom ?

4 00 cucu kene bebel:

kyrul said...

k fullstop syg akk ;)

Miss Eiza said...

untunglah dia dpt adek baru.hehehe ;)

mirahashime said...

@kyrulhee , fullstop ! sayang adik jugak :D

© MIRAHASHIME ♥