Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel Tutorial

Tuesday, September 13, 2011

terima kasih MR YOUTUBE

 
Assalamualaikum semua , salam sejahtera and salam blogger , hye semua , fuhh ! baru bebrapa hari trial rase macam nak tercabot kepala otak nie  ! ok , tadi , paper agama , alhamdulillah dapat jawab and tak de tinggal kosong , and esok ? paper ADDMATH ! shiot la ! tak study apa apa lagi nie , haih addmath , kenapa la kau diwujudkan ? HAHAH = = ' ok , for yang lain , esok paper seni and lanskap , senang ke tak ? mana la aku tau ! hohoho , tapi hope sangat dapat score for this time , tadi pukol 4 lebih baru habis tusyen addmath , malam nanti tusyen lagi , nampaknye , dua hari ni otak aku full dengan nombor je la , untung la bagi yang ambik seni , no number at all >.< haish , kenapa la cikgu tak masuk kan saya kelas seni cikgu ?! ish , ape la aku nie kan , kire beruntung la dapat belajar addmath dari orang lain yang tak berpeluang nak belajar addmath , huh , ok la , nak sambung belajar dengan MR YOUTUBE :) nak join jugak ? jom ! 

 

selamat belajar semua , and gud luck untuk mereka semua esok :)
p/s : saya ade header baru la , tak lawa ? tak kesah pon :P

terima kasih membaca , komen pulak jom ?

0 00 cucu kene bebel:

© MIRAHASHIME ♥