Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel Tutorial

Wednesday, August 17, 2011

tolong doakan arwah ye ?

Assalammualaikum semua , mira tak de mood sangan nak update panjang , cuma , mira mintak jasa baik korang semua , tolong doakan arwah adik kawan mira yang baru pulang ke rahmatullah semalam , serious , mira terasa sedih jugak walaupon mira pernah cakap dengan arwah sekali je " kau adik apiz ek ? " tapi mira sedih sangat sebab mira pon pernah rasa hilang seseorang yang kita sayang , untuk arwah , semoga arwah ditempatkan di kalangan orang beriman . al- fatihah , amin ~
untuk apiz , aku tau kau kuat , aku kenal kau lama dah , aku tau kau kuat , aku tau kau boleh hadapi semua ni , pape pon , aku ngan kawan kawan yang lain selalu ada kat belakang kau :')

terima kasih membaca , komen pulak jom ?

6 00 cucu kene bebel:

Sya said...

al-fatihah ....semoga rohnya dicucuri rahmat .....takziah

Noraien said...

alfatihah..takziah yea..semoga roh arwah di tempatkan di kalangan orang2 beriman yea..

tabahkan diri hadapi ujian Allah nie..setiap yang hidup pasti akan merasai mati !

Allah lebih menyayangi arwah ~

mimiey said...

sabar yah mira. semua yang hidup pasti akan kembali jua kepadaNYA . takziah untuk keluarga apiz..

© MIRAHASHIME ♥