Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel Tutorial

Saturday, February 26, 2011

maaf semuanya..

I'M SORRY..yes..mira memang jahat..mira tak sempurna macam awak..awak baik..saya yang jahat..tapi pernah atak awak tanya saya apa masalah saya ? pernah tak awak cakap "boleh kita share problem awak? " kenapa mesti saya yang faham perasaan awak.. kenapa awak tak boleh nak faham perasaan saya.. ? mira sendiri tak tahu kenapa dengan mira akhir-akhir ni.. sebenarnya..mira memang tengah banyak sangat problem.. mira mengaku problem-problem ni semua membuatkan mira stress and sampai sakit..sejak akhi-akhir ni mira memang cepat stress dan kene penyakit..
semenjak bace 1 blog ni..emosi mira terus tak stabil.. kadang-kadang tu mira happy je..kadang-kadang gak mira nangis sampai bengkak-bengkak mata nie..jujur mira cakap..lepas baca blog tu..mira teringatkan arwah farhan..almost hari2 mira akan menangis teringat kan arwah..mira betul2 rindukan arwah..
akhir-akhir nie mira banyak habiskan masa mira dekat dalam bilik and menangis all the time..mira tak tahu apa dosa mira kali ni sampai orang2 yang mira percaya buat mira macam ni...kenapa sebab kan masalah tu kita kene gaduh? dalam keadaan saya tak sihat.. saya ingat awak sebagai kawan2 saya dapat ceriakan hidup saya..tapi tak..saya makin sakit dengan layanan awak semua..saya memang nak suicide dah awak..saya dah tak tahan dengan semua ni..saya penat dengan semua masalah ni..dalam pikiran saya..saya nak ikut arwah..mungkin awak dan yang lain2 akan happy kalau saya tak ada..mungkin itu yang awak nak..awak nak saya pergi dari hidup awak..kalau itu yang awak nak..cakap dengan mira..mira boleh suicide..mira sendiri tak kuat..mira tak kuat..!mira perlukan kawan-kawan mira yang dulu selalu sokong mira..
mungkin selama ni korang tengok mira selalu senyum..tak pernah sedih..tapi tuh semua tipu..luaran memang mira senyum..mira tak nak korang risaukan mira..tapi dalaman mira nangis..mira dah tak tahu apa lagi yang patut mira buat..patut ke mira suicide? mira dah lost sangat sangat..sorry kalau selama ni mira jahat dengan korang..mira sayang kawan-kawan mira..untuk arwah farhan dan arwah amir..semoga awak dua tenang kat sana..mira selalu ingat awak dua..boleh mira ikut awak dua tak?kehidupan di dunia sangat berat buat mira..sorry semua..


terima kasih membaca , komen pulak jom ?

7 00 cucu kene bebel:

CikLulu said...

dear .. kuat tau .. akak pernah face semua ni .. kita kena ingat Allah sayang hanya pada orang yg Allah uji sahaja .. Allah akn uji kita dengan ujian yang hanya kita leh lepas .. ujian ni xberat syg .. so bersabarla .. Allah syg mira ..

Muna rahimah said...

kaka sygs , sabar ye . don't sedih2 , adq kan ade beside kaka :')

Eqah Shekah said...

sabar eyh mira . Allah x kan uji hamba nye dgn perkare yg hambe dye x mampu lalui . so , mira mampu hadapi semue ni . bnyak kan berdoa !

ladylily said...

saba mira. jangan cepat sangat fikir macam tu. Allah nak uji mira. that mean Allah sayangkan mira. mira mesti kuat ok? :)

muni-chan said...

akak...akak kne kuat....akak pnh face semua nieyh...be tough girl....muni pn pnh lalui mcm nieyh jg...akak kne kuat....bnyk2 kn solat...bce al-quran..insyaallah..akk akn tenang

EZAN IDMA said...

mirahasmie sorg yg kuat :)

© MIRAHASHIME ♥