Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel Tutorial

Wednesday, February 2, 2011

"[Contest] Jejaka Terhangat Nak Bagi Henpon Free..!!!"

salam semua cucu atok..
hari nie atok tertarik nak join contest nie..
kenapa?
mesti korang pikir atok nie tamak kan?
atok join contest nie bukan sebab apa..
atok kan dah tua..
atok perlu kan fon jugak..
HOHOHO
ish !
x de la..
atok bukan macam tu la..
atok ingat kalau atok menang HANDPHONE ini..
atok nak HADIAH kan untuk adik atok..
dye dah berjaya dapat keputusan yang cemerlang dalam PMR dye..
jadi..
atok harap..
bile atok bagi handphone ni..
semangat dye untok belajar + berjaya bertambah..
tu sebenarnya niat atok...

jadi..
kepada jejaka hangat..
boleh ye bagi saya handphone tu?
terima kasih sangat sangat...

atok nak tag dekat 
syafiq
myra
mimi
yona
zuai

HAHAHAHA..
cuak korang kan?
atok saje je nak tengok ade tak yang perasan atok x letak link..
hehe..
naseb ade..
ok..
if mau join..

LAWAT SAYA

good luck :)

terima kasih membaca , komen pulak jom ?

3 00 cucu kene bebel:

© MIRAHASHIME ♥