Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel Tutorial

Thursday, February 24, 2011

atok ada request ni . .

salam semua..
hari ni atok rasa better than semalam..
kenapa ?
tak payah tanya la ye..?
bukan tak nak jawab..
tapi atok tak nak hilang lagi 1 kawan..
bagi sesape yang perasaan..
header blog atok dah berubah kulit..
kali ni bukan atok buat ok..
but abg mas yang wat kan..
kalau korang nak..
boleh la tanya abg mas kita ni..
jangan risau..
dia ni baik sangat..
SUMPAH ATOK TAK TIPU !
nie bukti yang menunjukkan atok tak tipu..


tengok nie..
dah banyak header yang dia dah buatkan..
haaa..
mesti korang nak tahu kan..
apa la atok ni..
tajok tittle atok nak request..
tapi tunjuk header pulak..
heee...
dengan tidak malunya..
atok ingin meminta mas ahmad safwan menjadi abang angkat atok..
bole tak mas ?
(korang doakan supaya mas terima atok as adik angkat dia tau..hoho)

okayh la semua.
sampai sini dulu atok membebel..
lain kali atok membebel lagi ok..

p/s : atok rindukan kawan atok sorang nie..kitorang gadoh semalam..doakan kitorang baik semula ye.. :'(


terima kasih membaca , komen pulak jom ?

1 00 cucu kene bebel:

Woofer Storm said...

comel la header tu..hee
meh la tolong buatkan skali..heeee

follow sni,sy cool

© MIRAHASHIME ♥